Look of the day: Gatsby inspired

02/10/13

Hello everyone, hope you are all well.
I haven't been feeling the best for the past couple of days, and will only feel better probably by next week.
Still the blog has been getting more followers and comments and I couldn't be happier and I want to thank you guys, you all make my days so much better.
So today I gave it a try and took some photos.
Inspired by the novel, 'The Great Gatsby' I recreated the looks with a modern touch.
Dark lips, hair and fur is what characterizes it.
I think it went really well, what do you guys think?

Olá a todos, espero que estejam todos bem. 
Eu não me tenho sentido muito bem nos últimos dias, e só irei ficar melhor na próxima semana, espero. 
Mas como o blog tem crescido lentamente a nível de seguidores e comentários, eu tive de fazer um esforço e sair de casa para tirar umas fotos e criar um novo post. 
Quero agradecer a todos, voces tornam o meu dia melhor!
O meu look foi inspirado no 'Great Gatsby' mas com um toque moderno. 
Lábios escuros, o cabelo e peles é o que mais caracteriza o look. 
Eu acho que ficou girissimo, mas quero saber a vossa opinião. 

A. Meyer

Vest- Blanco, Portugal
Shirt- Supré, Australia
Necklace- H&M, Portugal
Ankle boots- Stradivarius, Portugal
Lipstick- Plum by Acessorize, England



20 comentários:

  1. Wow! Está mesmo giro o look e bastante "à Gatsby" :D

    xx
    troughthelace.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Neeenaaa, conoci hoy tu blog! sos de las mias!
    Sou juli, fashion blogger argentinooo!!
    quiero que seamos amigos onlineee!! hace poco me meti en esto de los blogs y veo que entre seguidoras se forman relaciones de amistad. quuiiieroo que nos sigamos. a mi me queda como cualquier de las dos cosas GFC o por google friend. es mas comun por GFC. pero decidi vos. si te veo entre mis seguidores vendo y me hago participe de tu sitio tambien sssi noo, te sigo por google friend, vos me daras el ok. te dejo mi link y un beesote enorme
    http://yoamocomprarmeropa.blogspot.com.ar/

    ResponderEliminar
  3. o batom assim escuro fica-te bem :) adorei as fotos beijinhos

    http://ourbittersweetaddiction.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  4. Boa tarde, tudo bem?
    Entrei através do grupo Divulgue seu Blog no facebook para conhecer seu cantinho, parabéns está lindo e muito organizado, Já estou seguindo. Depois passa lá no meu para conhecer também e se puder siga de volta, muito obrigada, bjs
    http://encantosempontocruz-barbie.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. Ah, you said that magic word "Gatsby". You got me there. "The Great Gatsby" is my fav book and how I loved that movie!
    Your fur vest is so cute! Lovely all over!

    Stop by my blog whenever you feel like it:
    http://fashionistalooks.blogspot.com/

    xoxo
    Athena

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Aha I guess that's a good thing :) Thank you very much, you just made my day x

      Eliminar

As a blogger it is important for me to know your opinion.
I always try to look at your blog and if possible comment back.
Thanks for commenting I really appreciate it!